6.12.2006

Pikaisesti maahanmenoja pihalla. Otin n. 30 namia ja naksun, tarkoitus oli jatkaa samaa mitä AgiTokolassa tiistaina eli N&N heti kun menee maahan ja minä olen siis liikkeessä. Sen verran lisäväriä, että nyt vein namin alustalle muutaman metrin päähän eli safka ei muka tullut multa.

Ei mennyt ihan putkeen. Varmasti yli puolet, todennäköisesti 3/4 oli onnistuneita suorituksia mutta joukossa oli useita sellaisia että Pirre vain jatkoi seuraamista (tai mukana kulkemista, en pyytänyt seuraamaan läheskään joka kerta) ja piti antaa toinen käsky. Mun mielestä tämä johtui siitä että namit oli toisaalla eikä mulla, vaikka Pirren pitäisi tämä juttu osata sangen hyvin ja namit oli siis Pirren takana.

Ruuat olen myös alkanut antamaan niin että pitää mennä maahan ennen kuin kuppi annetaan.

Nessun kanssa tein näyttelyraviharjoituksen iltaruoan kanssa. Tai ei se mitään malttanut ravata, mutta se oli mulle oikeastaan ihan sama. Hakusessa on tässä vaiheessa enempi fiilis kuin tyylipuhdas näyttelyesiintyminen.