Agia nääs. Homma ei mennyt ihan niin kuin suunnittelin. Tärppä sai erkkarireissulla itsensä kipeäksi, silllä oli kuumetta pahimmillaan 39,6. Lääkärissäkin käytettiin, otettiin pissa- ja verinäytteet ja mitään ei selvinnyt. Valkosoluarvot oli koholla, mutta mitään tulehdusta ei löytynyt, olisiko tuo sitten ollut erkkarireissustressin aiheuttamaa? Mene ja tiedä, nyt koira on onneksi kuitenkin jo ihan ok.

1647473.jpg

Mutta asiaan. Mentiin tiistaina Tiinan ja Madden kanssa taas Sarille. Mulla oli mukana vain Nessu. Lähdin treeneihin ihan lallatellen, koska eihän mulla ollut edes koiraa minkä kanssa harjoitella. Mutta sitten se kiero käly pistikin mut treenaamaan Nessun kanssa! Ei ollut reilua!

1647479.jpg

Päivän harjoitus oli kuuden hypyn sarja, sisältäen 90- ja 180-asteen käännökset. Minä, siis minä!, jouduin ihan oikeasti kokeilemaan ohjaamista! Mä olen nyt sitten valssannut ja puolivalssannut... Nessu oli ihan törkysen hidas, kuulemma vähän ehkä iloisemmalla ilmeellä mun kanssa. Onneksi Nessu osaa agia koska mä en osaa, että sikäli ehkä mun oppimisen kannalta oli järkevämpää ettei se Tärppä ollut mukana. Harjoitukset sujui muuten ihan mallikkaasti, mutta A:ta yksittäisenä esteenä tehdessä Nessu ohitteli sen pari kertaa aika huolettomasti. Ei ymmärrä. Tiina ja Madde on ihan superkoirakko, kumpainenkin osaa ja oppii ihan valtavasti eikä vauhdissakaan ole mitään moitittavaa! Sovittiinkin, että Tiina ja Madde on eka cardikoirakko maajoukkueessa :).

1647482.jpg

Hmm, Maddehan taisikin olla doupattu ;).