Tärpän kanssa muutamia perusasentoja, ehkä 5 toistoa. Meni nätisti vaikka ei ollakaan nyt hetkeen tehty mitään. Kotiläksyjen kanssa oli sitten vähän niin ja näin. Tästäs -jutskaa sain juu tehtyä, useita toistoja, mutta sitten se eteenmeno tökki. Mulla oli nyt pallotyyppiset lelut ja ne ei kiinnostaneet tarpeeksi kun mulla oli makkaraa. Täytyy kokeilla vielä eri lelulla ja kenties ennen kuin olen aloittanut makkaransyöttämisen. Tuota tästäsiä tein kahdestaan Tärpän kanssa mut sitten iltapissalla vielä koko lauman kanssa. Tärppä kyllä reagoi tuohon hokemaan ihan itsekin, ilman kavereiden säntäystä mun luokse.

Nessun kanssa tein pari luoksetuloa, minimatkalla. Meni hienosti. Tein myös paikallaolon, tai siis lähinnä jätön alas ja paluun niin että palkkasin sekä maahan että istumisesta, ok tämäkin. Sitten liikkeestä maahan niin että heitin namin taakse.

Pirren kanssa samoja kuvioita kuin Nessun kanssa. Pirren luoksetulot ei olleet kovin hyviä (kävi kyllä kierroksillakin kun oli viimeisenä suoritusvuorossa), ekalla jätöllä nousi seisomaan ja sitten loppuasento oli turhan kaukana minusta. Liikkeestä maahanmeno oli  u p e a ! Tein miniliikkeenä, palkkasin suoraan maahan ja istumaan nousemisesta. Pirren kanssa tekemisessä oli sairaan hyvä fiilis vaikka esim. ne luoksetulot menikin vähän niin ja näin. Pirre oli jotenkin ääreesti herkästi reagoivalla tuulella, liikkeestä maahanmenossakin se tippui alas kuin seinään. Aloin ihan vakavasti miettiä että jos joskus olen vielä kokeeseen menossa niin viikko ennen koetta pidetään totaalitaukoa treenaamisesta!

Omat kotiläksyt sitten unohdinkin tehdä, jäi valssit tanssimatta.